Elbocsátó szép üzenet

2009.02.14. 18:03 WToma

Kész, vége. Nem bírtam tovább.

Pár hónapja már éreztem, hogy előbb vagy utóbb el fog jönni a pillanat, amikor szakítanom kell. Tegnap este elegem lett. Amikor már úgy látszott, hogy kicsit lendületet vesznek a dolgok, hogy nem fog tovább nyúlni ez a kényszeredett se itt-se ott állapot. De nem. 10 perc alatt kiderült, hogy ha nem vetek véget a kínlódásnak, akkor soha se lesz vége...

Tulajdonképpen eddig is csak valamiféle furán értelmezett hűségből maradtam vele. Ez volt az első komolyabb kapcsolatom. Nyár volt - nyáron amúgy se tudok magammal mit kezdeni - és egy barátom mutatott be, aki már egy ideje együtt dolgozott vele. Aztán azon kaptam magamat, hogy szinte minden időmet vele töltöm, és alig várom a következő találkozást. Aztán a kezdeti lelkesedés elmúltával is mellette maradtam, akkor is voltak még jó pillanatok, de sajnos a rosszabb részek is egyre szaporodtak. Olyanokat is megbocsátottam, amit mások halálos bűnnek tekintettek és elpártoltak tőle. Pedig a leépülés jelei jól látszottak: ismétlődő helyzetek, fáradt poénok, képtelenség arra, hogy lezárjon egy fejezetet és újat nyisson. És amikor tegnap este megint előhozakodott azzal a szőke lánnyal, belelt a pohár.

A 204. rész 10. percében megállítottam a lejátszást, és letöröltem a Bleach könyvtárat a gépemről.

Dögöljél meg, Rurichiyo.

Szólj hozzá!

Címkék: anime bleach

A bejegyzés trackback címe:

https://lazalom.blog.hu/api/trackback/id/tr76943137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása