Így lettem szegényebb egy írással

2009.12.26. 17:10 WToma

Úgy gondoltam, hogy kéne valamit írni. Nem mintha nem írtam volna eleget az elmúlt időszakban, vagy talán pont azért, belejöttem és többet akartam. Szóval valami jó kis karácsonyi depressziós novellára gondoltam. Esetleg egy szarkasztikusan önostorozó évértékelésre.

Csak sajnos egy délután ötig tartó ebéd után, ahol jól belaktam három fogással, jó borokat ittam hozzá és utána, és jót beszélgettem apró-cseprő semmiségekről, egyszerűen nem tudok se depressziós, se önostorozó lenni.

Gyűlölöm a karácsonyt.

Szólj hozzá!

Címkék: hellókarácsony

A bejegyzés trackback címe:

https://lazalom.blog.hu/api/trackback/id/tr241624450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása