Kataka III.

2011.10.30. 20:05 WToma

A lány elég magas volt (mondjuk ez viszonyítási pont kérdése, mert én meg alacsony vagyok, de mindegy), csinos arcú, hullámos-szőke haja lehetett, ami nem biztos, mert valami kontyszerű frizurába volt rendezve, szabadon hagyva a nyakát és megmutatva az azon lévő tetoválást. Nem szeretem a tetoválásokat, ezért nem is vettem volna róla a továbbiakban tudomást, ...

Lehet, hogy részeg voltam. (Na jó, ne szépítsük, részeg voltam és pont.) A szemüvegem se volt rajtam, ez is tény.

... de a tetoválás akkor is tünderúnákkal volt írva.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lazalom.blog.hu/api/trackback/id/tr93340965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása