Roger nyúl a pácban

2010.09.06. 22:52 WToma

Jessica Rabbit nevét olvastam valahol, és hirtelen kedvet kaptam ehhez a filmhez. Gyerekkoromból két dolgok rémlett: sötét és félelmetes, valamint szerepel benne Michael Jordan. A film végére mindkettőről kiderült, hogy nem igaz.

Először rántsuk le a leplet a második tévedésemről: a híres kosaras a Space Jam - Zűr az űrben c. filmben szerepelt, ami szintén vegyes élőszereplős-animációs film, és 1996-ban ment, tehát gyerekkoromban pont a legnagyobb divat volt. A Roger nyúl ezzel szemben 1988-ból való.

A félelmetességről pedig... Nos, gyerekként lehet, hogy félelmetesnek találtam, és komolyan izgultam azon, hogy mi lesz, ha a firkák a löttybe esnek, most viszont nem találtam se izgalmasnak, se viccesnek az egészet. Kár érte.

Egyvalamire viszont mégis jó: rögtönzött felmérésem szerint 4 korombeli emberből 3 keveri össze a két filmet.

Szólj hozzá!

Címkék: film

A bejegyzés trackback címe:

https://lazalom.blog.hu/api/trackback/id/tr862276413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása