Jason és társai

2007.08.10. 00:35 WToma

(Az egyszerűség kedvéért felrakom ide is a Lidércfényen már megjelent írásaimat.)

Jasont egy angolórára készült fogalmazás indította el az útján. A fura emberek mindig is ott motoszkálnak az agyamban, de most kifejezetten a feladathoz tartozott, hogy egy "meglepő" emberről írjunk. Engem lepett meg a legjobban, amikor a tollat lerakván úgy éreztem: ez tetszik.

[Akit jelentéktelennek hittem]

A következő Jason akár ugyanaz a Jason is lehetne, de nem az. Egyszerűbb volt egy régi nevet felhasználni, mint kitalálni egy újat. Ez a történet több oldalról formálódott, volt egyszer a geek, volt az AI, volt az isteni szikra, amikor rájöttem, hogy ezeket hogy lehet összerakni, és volt egy IRC-vers, aminek egyes részei még most is tetszenek, de annyira azért nem fogok ide mindent kirakni :) Na, a forma meg abból jött.

[Pygmalion 2007]

Azért adtam évszámnak a 2007-et, mert még 2006-ban írtam, amikor a következő év még olyan távolinak látszott, hogy azt se tudtam, lesz-e egyáltalán. Általában minden későbbi időponttal így vagyok, kezdve a "jövőhét"-től.

A harmadik kilóg a sorból, mert nincs benne Jason és nem is hal meg senki. Ezt akkor írtam, amikor bele voltam szerelmesedve a Neon Genesis Evangelionba. Amúgy még most is szeretem, javaslom minden anime-kedvelőnek.

[Rajzolok]

Szólj hozzá!

Címkék: előszó

A bejegyzés trackback címe:

https://lazalom.blog.hu/api/trackback/id/tr35136499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása